Jul 22, 2011

hari tok hari ya bila bila jak.

shiahhh, berapa lamak ndak sik masok blog kah? busy lalu ngan idup miak form 3. PMR gik taun tok -.-

bah, ngelamak aku sik update blog tok la, aku cerita smua kejadian kejadian nyakit ati. sikdala semua nyakit ati, sorang jak nyakit bena bena. rasa ditikam k piso jak jantung aku d polah anak ya. anak sapa ndak aku sik tauk.

ada sigek jak perkara belegar legar d palak otak aku nektok. Hafizul Aizad b. Mohd Nor. entah, camya ka nama dr IC nya, lupak aku. anak tok, best friend aku dolok. nak apa entah nya tunggah aku sekatinya la. yang ku tauk, dolok aku penah suka ngan nya. aokkkk aku ngakuk. p nektok sikda gik la, ku happy ngan bos aku Mohamad Azmil :)

cerita Hafizul tok (kamek orang tunggah Ejad jak), nang nyakit ati aku. pada suatu hari, aku pun siktauk apa kenak ngan anak ya sampe aku ngan geng sik dilayan bait bait kedak dolok. manas lalu jak muka nangga mek orang. eh apa jak la. di tanyak ngan si Udin, Udin padah siktauk. Udin tok bespren nya, sejak bila? tahun tok kali? Udin tok bait, humble n suka polah orang tetak. Ejad tok layan orang lain bagei kamek orang tok bukan bespren nya. alahai, hati mano tak teraso kalau dibuat gitu sekali?

so aku pun sik layan nya. pake pa ku layan orang setengah tiang camya? mun kitak orang mok tauk, aku sik kesah gilak mun orang sik layan aku. bulak jak! heee;) i mean, mun orang tetiba sik layan aku, aku nang kecik ati. aku pun sik layan orang ya balit sampe la nya tego aku. ariya, aku, Ejad, Flavio (bespren Ejad sejak bila? aku siktauk) ngan Quin kelaie d bengkel khb. time ya gik da raptai pake concert d skolah. nak apakah c Flavio tang tiba nganok orang eksen? aie, nang aku eksen. aku sik mok orang pijak palak aku.

start dari ya la kamek orang bermusoh dengan Ejad. penah sekalik nya tanyak aku, 'Gee, apa ku denga tak orang nyindir nyindir aku gee?' shiahhh aku sikmok lepas peluang, aku padah, 'Aok, nang. kau pahal sik layan mek orang?' and then nya padah, 'aku mok carik kawan baru ba.. kitak orang boleh carik sikkan ku sik boleh?'

pak cik hafizul, fyi, u.p.a (untuk pengetahuan anda) kamek orang carik kawan baru sik main lupak kawan lamak. mun kau sik suka nangga mek orang tok rapat gilak ngan orang lain, time ya la mulut berperanan memberitahu kami orang bahawa anda puas hati ka tidak. kau padah kamek orang suka nganok orang lain. oi ku tanyak kau lok. perempuan neyyyyyyyyy sik nganok orang lain? ya natural. bagus laaa mun kau dah jumpa pompuan nak sik nganok pompuan lain. ku salute. now, you cuba cari. kalau tak dapat, gua terajang lu biar 'terhempas' dekat Laut China Selatan.

kamek orang nang sayang kau. sebagai seorang kawan yg suka polah orang tetak. tp entah kenak kau berubah cam tok. MUN SIK MOK SAKIT HATI, IBOH NGESAK HATI ORANG. ada paham ka? aku sik suka di halang polah apa ku mok. aku sik suka orang comment jaik jaik tentang aku or kawan kawan ku. KAU pun sikmok nak? so shut up la. since aku di anok last year oleh best friend ku kedirik juak, aku sikmok di palat agik.

now, Hafizul Aizad, sukati kepalak otak kau mok polah apa. aku gik da hidup, and aku mok spend nya dengan family aku, bos aku n geng aku. aku sik perlu kau, kau sik pelu aku.

pas tok, apa mok jadi, jadi lah. tp think before you act, think before you say and do what you're supposed to do. jangan sakitkan hati kawan yg penah anggap kau abang, adik or best friend sidaknya. maklum la kamek orang tok semua pompuan... ko pike mek orang takut ka? haiiishhh.

malas aku. bah, udah ku bercerita tentang kau. kepak aku. bye;)

No comments:

Post a Comment